زارع پور:
روزانه میلیون ها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می کنند
دانلود فایل: به گزارش دانلود فایل، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستگاههای فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است، اظهار داشت: روزانه میلیونها نفر از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند استفاده می نمایند و ارائه بی وقفه و باکیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مورد تاکید است.
به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور_ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نشست با مرتضی بختیاری - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با تکیه بر اهمیت عرضه خدمات بر مبنای فناوری به مردم و مددجویان کمیته امداد، به اقدامات این مجموعه جهت راه اندازی امداد هوشمند اشاره نمود و اظهار داشت: کمیته امداد امام یکی از دستگاههای فعال در حوزه هوشمندسازی و ارائه آنلاین خدمات است و می تواند در آینده، اتصال به موسسات خیریه برای عرضه سرویس بهتر به نیازمندان واقعی را در دستور کار خود داشته باشد.
وزیر ارتباطات با تکیه بر ارائه بی وقفه و باکیفیت خدمات الکترونیکی و آنلاین در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، خاطرنشان کرد: این وزارت خانه بر ارائه آنلاین خدمات در این پنجره نظارت دارد و دستگاههای مختلف باید بر رفع قطعی ها و کمبودها در ارائه خدمات الکترونیکی اهتمام ویژه داشته باشند.
زارع پور تصریح کرد: در هر صورت هر مشکل و نارسایی باشد باید با همکاری تمام دستگاه ها حل شود؛ چون که مردم دولت را مسئول می دانند.
وی از پیشنهاد یکی از مدیران کمیته امداد برای ایجاد مشوق در استفاده از پنجره ملی خدمات دولت برای دریافت خدمات استقبال کرد و دستور بررسی مبحث را داد.
رئیس کمیته امداد هم در ابتدای این جلسه با عرضه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه امداد هوشمند، به بعضی از نقصان ها و مشکلات در این عرصه اشاره نمود و از وزیر ارتباطات برای رفع آنان کمک خواست.
در ادامه، محمد خوانساری - رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، هم جهت استفاده و همکاری کمیته امداد از ظرفیت پیام رسان های داخلی اعلام آمادگی کرد.
در این نشست مدیران کمیته امداد هم گزارشی از وضعیت عرضه سرویس ها و خدمات الکترونیکی و هوشمند به مددجویان خود عرضه کردند.
طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر مبنای آخرین آمار تا هم اکنون بیشتر از ۹۵ درصد دستگاه ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند پیوسته اند و حدود نیمی از خدمات خویش را در my.gov.ir ارائه می دهند و تا هم اکنون بیشتر از ۱۵ میلیون نفر با انجام احراز هویت، به صورت آنلاین و غیرحضوری خدمات مورد نیاز خویش را دریافت کرده اند و روزانه میلیون ها نفر از خدمات این درگاه استفاده می نمایند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب