ابزار ضد کلاهبرداری به زودی به گوگل مسیج اضافه می شود

ابزار ضد کلاهبرداری به زودی به گوگل مسیج اضافه می شود

دانلود فایل: گوگل بتازگی از اضافه شدن مجموعه ای از قابلیت های ایمنی به سرویس «گوگل مسیج» خود آگاهی داده است.


به گزارش دانلود فایل به نقل از ایسنا، یکی از این ابزارها، ابزار تشخیص کلاهبرداری پیشرفته است که روی متونی متمرکز می شود که می توانند منجر به کلاهبرداری شوند. این شرکت می گوید این بروزرسانی «تحلیل بهبود یافته متون کلاهبرداری» را عرضه می دهد. هم اکنون، کلاهبرداری های در ارتباط با تحویل بسته ها و پیشنهادات شغلی در اولویت این ابزار قرار دارد.
به نقل از انگجت، وقتی گوگل مسیج مشکوک به کلاهبرداری شود، پیام را به پوشه هرزنامه منتقل می کند یا هشداری صادر می کند. این برنامه از مدلهای یادگیری ماشینی برای شناسایی این کلاهبرداری ها استفاده می نماید که خود به این معناست که مکالمات خصوصی افراد، همچنان خصوصی باقی می مانند. این بهبود هم اکنون برای کاربران بتا که حفاظت از هرزنامه را فعال کرده اند عرضه می شود.
گوگل همینطور می خواهد هشدارهای هوشمند را به صورت گسترده اجرا نماید. این توانایی مدتی است در مرحله آزمایشی قرار داشته است. این ابزار هنگامی که کاربران لینکی از فرستنده ای ناشناس دریافت نمایند، اخطار می دهد و به صورت خودکار پیام هایی را با لینک هایی از فرستنده های مشکوک می بندد.
ابزارهای ایمنی به روز شده همینطور شامل اخطارهای محتوای حساس جدید است که به صورت خودکار تصاویری را که امکان دارد حاوی محتواهای نامناسب باشند، تار می کند. این یک خصوصیت انتخابی است و همینطور همه چیز را در دستگاه نگه می دارد و در چند ماه آینده نمایان خواهد شد.
در نهایت، ابزاری در آینده عرضه می شود که به افراد اجازه می دهد دریافت پیام از فرستنده های بین المللی ناشناس را مسدود کنند و بدین ترتیب از منبع کلاهبرداری جلوگیری نمایند. این به صورت خودکار پیام های ارسال کنندگان بین المللی را که در لیست مخاطبین نیستند، پنهان می کند. این خصوصیت در اواخر سالجاری وارد یک برنامه آزمایشی در سنگاپور می شود و سپس به کشورهای بیشتری توسعه پیدا می کند.
علاوه بر ابزارهای فوق، گوگل می گوید که هم اکنون درحال کار بر روی یک خصوصیت تأیید مخاطب برای اندروید است. این توانایی باید به کلاهبردارانی که تلاش در جعل هویت یکی از مخاطبین دارند کمک نماید. این شرکت اعلام نموده است که این خصوصیت در سال آینده در دسترس خواهد بود.



1403/08/03
09:45:41
5.0 / 5
6
تگهای خبر: سرویس , شركت , گوگل , لینك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
IT File دانلود فایل
itfile.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دانلود فایل محفوظ است

دانلود فایل

دانلود و اشتراک گذاری فایل